پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2461
-
الف
+

آی‌فیلم روایتگر جشنواره فجر 39

برنامه «سینما آی فیلم» در شب‌های جشنواره فیلم فجر به انعکاس اخبار جشنواره می‌پردازد.

برنامه «سینما آی فیلم» در شب‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به انعکاس اخبار جشنواره و تحلیل و بررسی آثار نمایش داده شده می‌پردازد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، عطا جاوید، تهیه کننده برنامه سینما آی‌فیلم که در ایام جشنواره از شبکه «آی‌فیلم» پخش خواهد شد، گفت: این برنامه در روزهای جشنواره، هر شب ساعت 23:30 در ده دقیقه به صورت روتین پخش خواهد شد.

به گفته او، بخشی از این برنامه شامل گفت‌و‌گو با عوامل فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره است و بخشی هم به پوشش اخبار روزانه این دوره جشنواره اختصاص دارد که در آن، اتفاقات متن و حاشیه جشنواره مورد تحلیل و اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد. در این برنامه، به جز فیلم‌های بخش «سودای سیمرغ»، به آثار کوتاه و مستند جشنواره نیز پرداخته خواهد شد.

جاوید ادامه داد: این برنامه به چهار زبان فارسی، فارسی دری، انگلیسی و عربی روی آنتن خواهد رفت که حسام فروتن اجرای بخش فارسی را بر عهده دارد.

این برنامه‌ساز در پایان گفت: کنداکتور امسال ویژه‌برنامه‌ «سینما آی فیلم» در جشنواره سی و نهم، تقریبا همانند برنامه پارسال خواهد بود اما به دلیل تعداد کمتر آثار امسال، این فرصت فراهم شده تا در برنامه به صورت تخصصی‌تر به تحلیل و نقد و بررسی فیلم‌ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید:

فجر۳۸/حال و هوای جشنواره فیلم فجر

اهمیت سینمای کودک از نگاه سینما آی‌فیلم

مهدویان: انتظار دریافت سیمرغ را داشتم

/ س م

نظر شما
ارسال نظر